ue

Esta empresa (innolact - Quescrem) participa no Plan Foexga 2016-2017 Operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional Programa Operativo FEDER Galicia 2014-2020.

Como apoio ao proceso de internacionalización, “(innolact),” ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través de IGAPE para participar no Plan de Fomento das exportacións galegas (Foexga) 2016 -2017, cofinanciado polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do Programa Operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3 Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal do Plan Foexga é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

Con la intención de otorgar mayor valor añadido tanto a la empresa como al sector lácteo, Quescrem se encuentra a la vanguardia en Investigación y Desarrollo de nuevos productos, desarrollo de productos a medida y formulaciones y aplicaciones únicas en el mercado.

Los recursos generados han sido continuamente reinvertidos en la empresa, destinando más de un 10% de su cifra de negocio anual a inversiones en I+D+i. Contamos con un departamento propio de I+D con más del 20% de la plantilla total de la empresa, en constante colaboración con el Centro tecnológico Lácteo de Lugo (CTLácteo) y con el CDTI (Centro para el Desarrollo Tecnológico Industrial), con el que hemos trabajado en importantes proyectos colaborativos.

*Se tiene a disposición de todas nuestras partes interesadas, la visión y el plan estratégico del sistema de gestión de I+D+i que rige la norma Une 166002, en la cual estamos certificados.

X

PROXECTO COFINANCIADO POLO IGAPE, XUNTA DE GALICIA E FONDO EUROPEO DE DESENVOLVEMENTO REXIONAL DO PROGRAMA OPERATIVO 2014-2020.

ue feder feder feder

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional programa operativo Feder Galicia 2014-2020.

ue

Como apoio ao proceso de internacionalización, Innolact S.L., ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo Feder de Galicia 2014-2020, OT3 Conseguir un tecido empresarial máis competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pymes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

X

PERSOAL COFINANCIADO POLA XUNTA DE GALICIA AO ABEIRO DA RESOLUCIÓN DA AXENCIA GALEGA DE INNOVACIÓN DO 24 DE ABRIL DE 2018 (PROGRAMA PRINCIPIA)

X

Recetas

CUPCAKES DE HALLOWEEN CON FROSTING QUESCREM

INGREDIENTES PARA 15 CUPCAKES

150 gr. de aceite de oliva
100 gr. de azúcar moreno
100 gr. de azúcar blanco
2 huevos
140 gr. de harina
300 gr. de calabaza rallada
½ cucharada de sal
½ cucharada de canela
15 gr. de levadura


INGREDIENTES PARA EL FROSTING QUESCREM

50 gr. de QUESCREM natural
150 gr. de mantequilla
150 gr. de azúcar glass

 

PREPARACIÓN DE LOS CUPCAKES

En un bol mezclamos el aceite y los azúcares. Añadimos los huevos de uno en uno hasta incorporarlos a la mezcla. A continuación, tamizamos la harina, la sal, la levadura y la canela y lo vamos añadiendo a la mezcla. Incorporamos la calabaza y mezclamos todos los ingredientes bien.

Ponemos el horno a precalentar a 180º y mientras tanto, preparamos los moldes de cupcakes con mantequilla y harina espolvoreada y vamos vertiendo la mezcla, sin llegar al borde del molde. Metemos los cupcakes al horno durante 30 minutos. Una vez fuera del horno, los dejamos enfriar para decorar.

 

PREPARACIÓN DEL FROSTING QUESCREM

Ablandamos bien la mantequilla y la mezclamos con Quescrem hasta obtener una crema suave y sedosa. Incorporamos el azúcar glass tamizado en dos o tres veces y mezclamos con lo anterior. Una vez preparada, introducimos la crema en una manga pastelera y decoramos los cupcakes. Finalmente, decoramos al gusto con gominolas, frutas rojas o lágrimas de chocolate.

Descargas