ue

Esta empresa (innolact - Quescrem) participa no Plan Foexga 2016-2017 Operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional Programa Operativo FEDER Galicia 2014-2020.

Como apoio ao proceso de internacionalización, “(innolact),” ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través de IGAPE para participar no Plan de Fomento das exportacións galegas (Foexga) 2016 -2017, cofinanciado polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do Programa Operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3 Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal do Plan Foexga é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

Con la intención de otorgar mayor valor añadido tanto a la empresa como al sector lácteo, Quescrem se encuentra a la vanguardia en Investigación y Desarrollo de nuevos productos, desarrollo de productos a medida y formulaciones y aplicaciones únicas en el mercado.

Los recursos generados han sido continuamente reinvertidos en la empresa, destinando más de un 10% de su cifra de negocio anual a inversiones en I+D+i. Contamos con un departamento propio de I+D con más del 20% de la plantilla total de la empresa, en constante colaboración con el Centro tecnológico Lácteo de Lugo (CTLácteo) y con el CDTI (Centro para el Desarrollo Tecnológico Industrial), con el que hemos trabajado en importantes proyectos colaborativos.

*Se tiene a disposición de todas nuestras partes interesadas, la visión y el plan estratégico del sistema de gestión de I+D+i que rige la norma Une 166002, en la cual estamos certificados.

X

PROXECTO COFINANCIADO POLO IGAPE, XUNTA DE GALICIA E FONDO EUROPEO DE DESENVOLVEMENTO REXIONAL DO PROGRAMA OPERATIVO 2014-2020.

ue feder feder feder

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional programa operativo Feder Galicia 2014-2020.

ue

Como apoio ao proceso de internacionalización, Innolact S.L., ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo Feder de Galicia 2014-2020, OT3 Conseguir un tecido empresarial máis competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pymes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

X

PERSOAL COFINANCIADO POLA XUNTA DE GALICIA AO ABEIRO DA RESOLUCIÓN DA AXENCIA GALEGA DE INNOVACIÓN DO 24 DE ABRIL DE 2018 (PROGRAMA PRINCIPIA)

X

Recetas

Raviolis con Quescrem Plus y nueces

Ingredientes para la pasta

250 g. Harina

3 Huevos (tamaño M)

1 Cucharadita de sal

 

Ingredientes para el relleno y la salsa

150 g. Quescrem Plus

Nueces troceadas

1 Cebolla

1Vaso de vino blanco seco

250 ml. Nata líquida

1 Cucharada de mantequilla

Sal

Elaboración

  1. Para la masa: mezclar harina, huevos y sal, hasta conseguir una masa que no se pegue a los dedos. Envolver en papel film y reservar.
  2. Poner Quescrem Plus en un cazo y añadir las nueces troceadas, hasta conseguir que se integren bien los dos ingredientes para el relleno.
  3. Estirar la masa y colocarla en un molde de ravioli para rellenar con la mezcla anterior. Dejar reposar en un paño de cocina espolvoreado con harina.
  4. En una sartén, poner la mantequilla y la cebolla cortada en juliana, para pocharla a fuego lento. Cuando esté lista, después de unos 10 minutos aproximadamente, añadir el vino blanco y cocinar durante un par de minutos. A continuación, se añade la nata líquida y se cocina otro par de minutos, rectificando de sal e incorporando un poco de pimienta negra molida.
  5. Mientras se pocha  la cebolla, poner agua abundante con sal en una olla y calentar hasta llegar a ebullición. Cocer los ravioli durante 4 minutos y escurrir.
  6. Añadir a la salsa de cebolla y servir.

Descargas